bloggtorka?!

Herregud vad jag är dålig på att blogga. Jag har haft fullt upp med massor av saker. Just nu sitter jag i café stallet på ridskolan och har precis käkat upp min mat. Jag har haft riddarskolan idag och ska snart börja bygga fram till hoppspecialen. Jag har ridit lite på zakira idag med och vilket humör vi hade idag då! Haha, Rebecca sa till mig flera gånger att jag skulle se till att inte ramla av. Sååå mycket bockade hon faktiskt inte.
Jag red med sadel först men tog av den för den bara gleg iväg och gick ju inte att rida i. Så jag tog av den och red barbacka istället.

Imorgon blir det dressyrkickoff med abbeman!

Kommentarer
Postat av: te3

Det var det bästa du har skrivit på länge :)

2011-03-07 @ 18:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0