Möten

Igår var det årsmöte på min ridklubb och de som valdes till styrelsen var verkligen bra människor! Förra årets årsmöte var väldigt dramatiskt med folk som verkade vilja göra uppror. Folk grät till och med. Det verkar som om många blev lite förskräckta förra mötet för iår var vi inte alls många.
Priser delades utoch jag fick 2 priser för att jag vann lektionsmästerskapet i både hoppning och dressyr med CC jag fick även 2 rosor=)


Platserna på Clinicen för Elisabeth Lundholm lottades ut och första platsen som drogs var till världens bästa Louise ( http://livingwithbompa.blogg.se/ ) Jag fick oxå en plats =D Halva usstyrelsen fick platser och det var väldigt roligt=)

Efter årsmötet så hade vi USmöte och vi bestämde en massa roligt som gör att vi kommer synas hur mycket som helst det kommande året! Vad sägs som Silverhästen 2011? ;) Emma Ferlin är grym på att planera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0