Träningsdagbok 22/3 Abbe

Idag hann jag skritta fram och trava 10 steg innan jag hör maja som ropar "ANNA HAN TAPPA EN SKOOOOOO!!!" Så de var bara att hoppa av och leda hem honom. Han har jätteplatta förret fram och sulan ligger jämsmed marken ocg strålen är lixom "inne " i hoven, Så han kan inte gå utan sula och sko på framhovarna.
Han kändes riktigt fin de första ravstegen så de va kiligt att han tappa skon.

Så här såg han ut idag iallafall

Sadel: Stübben siegfried
Träns: ullared
Pannband: Swarowski
Schabrak: JW Unioin Jack
Tyglar: Hansbro

Jag hade på mig
Ridbyxor: Tattini
Tröja: Kingsland
Jacka: Back on Track
Hjälm: ?
Ridskor: Mountain horse
chaps: Börjes

Kommentarer
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Sv: Jaha, jag trodde det var bättre att massera och stretcha efter hästen har ridits och så, för att man liksom förebygger träningsvärk eller nånting :O

2011-03-25 @ 16:15:48
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0