Träningsdagbok 7/3-11

Idag skrittade jag fram abbe ner för den skogsväg där vi tagit ner alla träd nu och han tyckte det vart superhäftigt! Jag red kravlöst idag och jobbade med den låga formen som jenny sagt att jag ska göra för att få honom mer stadig i sin form. Jag kände att när jag red lätt så gjorde det ont högt uppe i ryggen mellan skulderbladen.  det var väldigt tråkigt för jag störde Abbe då jag förmodligen skumpade ganska mycket då jag inte kunde räta upp mig ordentligt.
Det som var mest posetivt idag var att jag fick till en riktigt fin halt utan att han började rygga eller gå mot handen =) och så hängde han inte alls i vänstertygeln idag=)
Vi var ute i 40 minuter!
Imorgon ska jag fortsätta med samma arbete och mycket skritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0