träningsdagbok 8/3-14/3

8/3 idag fortsatte jag gårdagens arbete och hade lika ont i ryggen, abbe gick bra fastän att jag hade svinont och bara kunde kolla ner i marken.

9/3 idag blev jag sjuk men red ändå lite försiktigt på specialidrotten vi jobbade mycket med volter och kontroll på 2 småhinder, jag red på chappan och hade ont i ryggen och hon är LAT och när man vill få henne att jobba så stannar hon och smygreser sig. Knäppa ston.

10/3 idag gick jag lite smått med mamma i 1,5 timma, långsamt då jag var förkyld

11/3 samma här fast prommade bara 1 timma idag

12/3 hade stalljour

13/3 prommade med mamma 30 minuter och tränade med lillstina en stund

14/4 prommade med stina i 40 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0